Την Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza προγραμματίζεται το συνέδριο Retail Technology Conference 2014 με έφαση φέτος στο Digitization, Innovation, Transformation.
Η διάδοση των ψηφιακών τεχνολογιών αλλά και η ολοένα και μεγαλύτερη εξοικείωση του σύγχρονου καταναλωτή με το e-shopping και το mobile commerce αλλάζουν τα δεδομένα στο retail, καθώς οι εταιρείες του κλάδου αναπτύσσουν νέες στρατηγικές που να συνδυάζουν την online και in-store εμπειρία για τον καταναλωτή. Το Retail Technology Conference 2014 επιδιώκει να σκιαγραφήσει την «επόμενη μέρα» για τον κλάδο του retail συνολικά και να αναδείξει την τεχνολογική καινοτομία ως αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.
Θεματικές ενότητες συνεδρίου :
Ενότητα #1: The shape of things to come
Η σύγχρονη θεώρηση για τη retail στρατηγική υπαγορεύει μια omnichannel προσέγγιση του πελάτη, που να ενσωματώνει στοιχεία από το convenience του e-commerce και mobile commerce στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, trends όπως το BOPIS (Buy Online Pick up In Store), τα εικονικά καταστήματα (virtual stores), αλλά και τεχνολογίες που αξιοποιούν τις δυνατότητες των smartphones για να ενισχύσουν την εμπειρία του καταναλωτή σε κάθε αγοραστική του απόφαση αποτελούν το «new normal» για την αγορά του retail. Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου παρουσιάζει όλες τις μεγάλες αλλαγές που αναμορφώνουν το λιανεμπόριο και επηρεάζουν τη στρατηγική των οργανισμών του κλάδου.
Ενότητα #2: Implemented technology in modern retail
Οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο στη retail αγορά, και κυρίως η ανάγκη για διαμόρφωση omnichannel στρατηγικών προϋποθέτουν την ύπαρξη ευέλικτων συστημάτων και διαδικασιών, που θα επιτρέπουν τη δημιουργία ενιαίας εμπειρίας για τον πελάτη, σε όλα τα κανάλια επαφής του με τον λιανοπωλητή. Την ίδια στιγμή, η «επανάσταση των Data» δίνει στις επιχειρήσεις λιανικής τη δυνατότητα να κάνουν ολοένα και πιο προσωποποιημένες προτάσεις αγορών στον καταναλωτή, αξιοποιώντας τα δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς που έχουν στη διάθεσή τους. Στην ενότητα αυτή αναλύονται θέματα που αφορούν στις τεχνολογίες logistics των επιχειρήσεων retail, στις εφαρμογές λύσεων για αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη στα καταστήματα (πχ. ανέπαφες πληρωμές, Self Service Solutions, In-Store Technologies, on demand logistics κ.α.), καθώς και στη χρήση predictive analytics και social media analytics για τη διενέργεια έγκυρων προβλέψεων σχετικά με τα trends κατανάλωσης, αλλά και τη δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων στον καταναλωτή.
Ενότητα #3: The game-changers
Το μέλλον για το retail είναι ήδη εδώ και ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην ελληνική αγορά επενδύουν σε νέες τεχνολογίες για την αναμόρφωση των καταστημάτων, αλλά και της εμπειρίας που παρέχουν στον πελάτη. Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται case studies από εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών σε retail επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τα οποία δίνουν έμφαση α) Στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι επιχειρήσεις στην πράξη και β) στα αποτελέσματα που αποκόμισαν ως απόρροια υιοθέτησης συγκεκριμένων τεχνολογικών λύσεων.
Περισσότερες πληροφορίες στο: http://www.retailtechnology.gr/default.asp?pid=1&la=1