Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

German e-Invoice : ZUGFeRD 1.0 : English version released !

New uniform data format ZUGFeRD saves money and helps SMEs 

Eschborn/Germany, January 12th, 2015


In order to enable small and medium-sized enterprises to benefit from the advantages of e-invoicing, the German Forum on electronic Invoicing (FeRD) has developed a uniform data format called ZUGFeRD, the "Central User Guide of the Forum for Electronic Invoicing in Germany" which is freely available to all interested companies and organisations since 25th June 2014.

The ZUGFeRD 1.0 specification is now also available as an English version for download.

Providing invoice data digitally has fundamental benefits for both the business sector and public administration: quicker and more efficient work processes, fewer late payments as well as lower printing and postage costs. This in turn reduces errors and improves transparency, while the procedural steps involved in processing invoices are made quicker overall.

ZUGFeRD 1.0 is designed to achieve these objectives, most notably for those parties which only issue a small number of invoices to one partner each year or for parties which sometimes or even exclusively deal with partners without a regular business relationship. To achieve this aim, electronic invoices should be just as easy to send and receive as paper invoices. Therefore, ZUGFeRD 1.0 combines structured XML data and PDF/A as visualization to a hybrid electronic invoice. Both the structured XML file and the PDF visualization represent the complete invoice, and the receiver can choose what he processes, be it XML, PDF or both. Eventually this means that it is possible to exchange structured invoices without any prior consultation or agreement between the involved parties and without any agreement on the transmission itself.

The objective that ZUGFeRD 1.0 can be used on an international scale is a key aspect: ZUGFeRD 1.0 can be used in non-German-speaking countries – both in Europe and beyond.  ZUGFeRD 1.0 is based on the regulations of the Cross Industry Invoice (CII) standard developed by the United Nations Centre for Trade Facilitation and Electronic Business (UN/CEFACT) as well as on the European Committee for Standardization’s (CEN) Message User Guides (MUG) for a core invoice, for which the CII serves as a basis. This means that the foundation for establishing ZUGFeRD as a uniform European format has already been laid.

The full press release can be downloaded here.

Press Contact:
AWV e.V. – Working Group for Economic Administration
Mr. Hendrik Leue
Phone: +49 (0) 6196 -7772631
Email: leue@awv-net.de

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

10o Internet & e-Business Innovation Forum

Την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014 στο συνεδριακό κέντρο "ΔΙΑΣ" το 10o Internet & e-Business Innovation Forum από την ΕΕΔΕ, με slogan : "Όλη η γνώση για το Internet σε ένα Συνέδριο".

Στις θεματικές ενότητες του συνεδρίου περιλαμβάνονται :
-Internet of Things
-Digital Marketing
-Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών
-Έρευνες on-line καταναλωτών
-e-Business Integration
-Κινητό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν (Mobile Commerce)
-e-Agro/e-Food
-Νέα Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα

για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το site της ΕΕΔΕ 

GRECA - Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2014

Ο GRECA (Greek e-Commerce Association - Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) οργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου έως την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, το οποίο θα επικοινωνηθεί με μια σειρά ενεργειών δημοσιότητας, πλήθος ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχουν μεγάλες προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό.

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου γίνεται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Στην εορταστική περίοδο αυτή αυξάνει σημαντικά ο online B2C τζίρος ενώ σηματοδοτείται η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών.

Διαβάστε περισσ'οτερα στο site του GRECA

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Retail Technology Conference 2014 - Digitization, Innovation, Transformation

Την Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza προγραμματίζεται το συνέδριο Retail Technology Conference 2014 με έφαση φέτος στο Digitization, Innovation, Transformation.
Η διάδοση των ψηφιακών τεχνολογιών αλλά και η ολοένα και μεγαλύτερη εξοικείωση του σύγχρονου καταναλωτή με το e-shopping και το mobile commerce αλλάζουν τα δεδομένα στο retail, καθώς οι εταιρείες του κλάδου αναπτύσσουν νέες στρατηγικές που να συνδυάζουν την online και in-store εμπειρία για τον καταναλωτή. Το Retail Technology Conference 2014 επιδιώκει να σκιαγραφήσει την «επόμενη μέρα» για τον κλάδο του retail συνολικά και να αναδείξει την τεχνολογική καινοτομία ως αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.

http://www.retailtechnology.gr/default.asp?pid=1&la=1
Θεματικές ενότητες συνεδρίου :
Ενότητα #1: The shape of things to come
Η σύγχρονη θεώρηση για τη retail στρατηγική υπαγορεύει μια omnichannel προσέγγιση του πελάτη, που να ενσωματώνει στοιχεία από το convenience του e-commerce και mobile commerce στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, trends όπως το BOPIS (Buy Online Pick up In Store), τα εικονικά καταστήματα (virtual stores), αλλά και τεχνολογίες που αξιοποιούν τις δυνατότητες των smartphones για να ενισχύσουν την εμπειρία του καταναλωτή σε κάθε αγοραστική του απόφαση αποτελούν το «new normal» για την αγορά του retail. Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου παρουσιάζει όλες τις μεγάλες αλλαγές που αναμορφώνουν το λιανεμπόριο και επηρεάζουν τη στρατηγική των οργανισμών του κλάδου.
Ενότητα #2: Implemented technology in modern retail
Οι νέες τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο στη retail αγορά, και κυρίως η ανάγκη για διαμόρφωση omnichannel στρατηγικών προϋποθέτουν την ύπαρξη ευέλικτων συστημάτων και διαδικασιών, που θα επιτρέπουν τη δημιουργία ενιαίας εμπειρίας για τον πελάτη, σε όλα τα κανάλια επαφής του με τον λιανοπωλητή. Την ίδια στιγμή, η «επανάσταση των Data» δίνει στις επιχειρήσεις λιανικής τη δυνατότητα να κάνουν ολοένα και πιο προσωποποιημένες προτάσεις αγορών στον καταναλωτή, αξιοποιώντας τα δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς που έχουν στη διάθεσή τους. Στην ενότητα αυτή αναλύονται θέματα που αφορούν στις τεχνολογίες logistics των επιχειρήσεων retail, στις εφαρμογές λύσεων για αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη στα καταστήματα (πχ. ανέπαφες πληρωμές, Self Service Solutions, In-Store Technologies, on demand logistics κ.α.), καθώς και στη χρήση predictive analytics και social media analytics για τη διενέργεια έγκυρων προβλέψεων σχετικά με τα trends κατανάλωσης, αλλά και τη δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων στον καταναλωτή.
Ενότητα #3: The game-changers
Το μέλλον για το retail είναι ήδη εδώ και ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην ελληνική αγορά επενδύουν σε νέες τεχνολογίες για την αναμόρφωση των καταστημάτων, αλλά και της εμπειρίας που παρέχουν στον πελάτη. Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται case studies από εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών σε retail επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τα οποία δίνουν έμφαση α) Στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι επιχειρήσεις στην πράξη και β) στα αποτελέσματα που αποκόμισαν ως απόρροια υιοθέτησης συγκεκριμένων τεχνολογικών λύσεων.

Περισσότερες πληροφορίες στο: http://www.retailtechnology.gr/default.asp?pid=1&la=1

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Πρωτόκολλο συνεργασίας για την εξωστρέφεια μεταξύ ΣΕΒ και Γ.Γ. Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων

Στις 29/10/2014 το γραφείο τύπου του ΣΕΒ ανακοίνωσε την πογραφή πρωτοκόλλου στρατηγικής συνεργασίας για την προώθηση της Εξωστρέφειας μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών και του ΣΕΒ - σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών.

Με στόχο τη βελτίωση των εξαγωγικών επιδόσεων και την αναβάθμιση της διεθνούς παρουσίας της ελληνικής επιχειρηματικότητας, ο ΣΕΒ και η Γενική Γραμματεία Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών υπέγραψαν, σήμερα 29.10.2014, σχετικό πρωτόκολλο συνεργασίας.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εξωτερικών, ο Πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Θεόδωρος Φέσσας και ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων, κ. Παναγιώτης Μίχαλος, επιβεβαίωσαν τη σπουδαιότητα ανάληψης κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση νέων προτύπων συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
http://www.sev.org.gr/online/viewNews.aspx?id=2542&mid=8&lang=gr#sthash.qdrSTgW4.dpuf

Η συγκεκριμένη συνεργασία του ΣΕΒ και του ΥΠΕΞ αφορά σε κοινές πρωτοβουλίες στήριξης των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων, στους εξής κρίσιμους τομείς:
  • Αποτελεσματική πρόσβαση σε καθιερωμένους και νέους εξαγωγικούς προορισμούς: Με από κοινού επιλογή των κρίσιμων εξαγωγικών προορισμών, με συνεργασία μεταξύ διπλωματών και επιχειρήσεων, αλλά και με αποτελεσματικότερη προετοιμασία των εξαγωγικών επιχειρήσεων, μέσα από εργαστήρια μεταφοράς τεχνογνωσίας “how to do business”.
  • Σύγχρονο δίκτυο πληροφόρησης και ενημέρωσης: Αναβάθμιση της λειτουργίας των γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων ως Business Hubs για την παροχή ολοκληρωμένων στρατηγικών πληροφοριών -επί τόπου- στους εξαγωγικούς προορισμούς.
  • Αποτελεσματικότερος συντονισμός δράσεων: Ανταλλαγή πληροφοριών για την εξαγωγική δραστηριότητα σε χώρες-«στόχους» και συνέργειες προώθησης της ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων διεθνώς.
Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο κ. Μίχαλος τόνισε: «Η υπογραφή του Πρωτοκόλλου αποδεικνύει την κοινή βούληση για συνέργειες, που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω διείσδυση των ελληνικών προϊόντων στις ξένες αγορές. Η συνεργασία μας με τον ΣΕΒ ήταν ήδη στενή, αλλά τώρα παίρνει μια πιο απτή μορφή και κατευθύνεται σε συγκεκριμένους στόχους. Το πρώτο βήμα είναι ο κοινός προσδιορισμός των αγορών στόχων. Εκτός από τις παραδοσιακές για εμάς αγορές, θα προσπαθήσουμε να αυξήσουμε τις εξαγωγές μας στη Λατινική Αμερική, την Ανατολική Ασία και την Υποσαχαρική Αφρική. Πρόκειται για νέες δυναμικές αγορές, στις οποίες υπάρχουν μεγάλα περιθώρια διείσδυσης ελληνικών προϊόντων. Θα συνεχίσουμε τη συνεργασία μας και με άλλους θεσμικούς φορείς, όπως ο ΠΣΕ, ο ΣΕΒΕ κλπ για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Ο κ. Φέσσας ανέφερε ότι: «Στη σημερινή κρίσιμη συγκυρία η ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας θα έρθει από την αύξηση των εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων. Ο αναπτυξιακός μετασχηματισμός της ελληνικής οικονομίας σε μια οικονομία παραγωγής διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών και υπηρεσιών, προϋποθέτει σχέδιο, κοινές πρωτοβουλίες και συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Οφείλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, ώστε να καταστήσουμε πιο αποδοτική τη δράση της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Πιστεύουμε ότι η πολιτική βούληση -όπως εκφράστηκε σήμερα- μπορεί να αποτελέσει σημαντικό συντελεστή στην προσπάθεια αυτή».

 Πηγή: http://www.sev.org.gr/online/viewNews.aspx?id=2542&mid=8&lang=gr#sthash.qdrSTgW4.dpuf

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Δείκτες Επιχειρηματικότητας της Παγκόσμιας Τράπεζας : Πολύ μικρή η βελτίωση της διεθνούς κατάταξης της Ελλάδας στον τομέα της διευκόλυνσης του διασυνοριακού εμπορίου από πέρσι. Κατατάσσεται στην 48η θέση παγκοσμίως.



Δόθηκε σήμερα  29/10/2014,  στη δημοσιότητα η έκθεση  «Doing Business 2015» της Παγκόσμιας Τράπεζας (World Bank – WB). Παρ’ όλο που στο γενικό δείκτη η Ελλάδα κέρδισε 11 θέσεις, εν τούτοις με βάση την έκθεση αυτή η Ελλάδα ανέβηκε μόλις 2 θέσεις από πέρσι στη διεθνή κατάταξη των χωρών, στο δείκτη που αφορά το επιχειρηματικό περιβάλλον στο διασυνοριακό εμπόριο (Trading Across Borders). Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 48η θέση από την 50η (50η  είναι η αναθεωρημένη, ενώ  η αρχική περσινή κατάταξη ήταν στην 52η θέση), την  60η που ήταν πρόπερσι (και στην 79η πριν 4 χρόνια). Η μικρή αυτή έστω πρόοδος συνίσταται στη μείωση κατά 1 ημέρα τόσο του χρόνου εξαγωγής όσο και του χρόνου εισαγωγής. Το κόστος, σύμφωνα πάντα με την Παγκόσμια Τράπεζα παρέμεινε το ίδιο.  

http://www.doingbusiness.org/reports/global-reports/~/media/giawb/doing%20business/documents/profiles/country/GRC.pdf


Η Έναρξη πέρσι της ηλεκτρονικής υποβολής και της διασάφησης εισαγωγής έπαιξε μάλλον κάποιο ρόλο,  παρ’ όλες τις πληροφορίες για προβλήματα συχνών περιπτώσεων μη διαθεσιμότητας του συστήματος (ICISnet).

Δείκτης
2015
2014
2013
Για την Εξαγωγή



Αριθμός Εγγράφων που απαιτούνται
4
4
5
Χρόνος (σε ημέρες) που απαιτούνται
15
16
19
Κόστος σε US$ για να εξαχθεί ένα εμπορευματοκιβώτιο (container)
1,040
1,040
1115
Για την Εισαγωγή



Αριθμός Εγγράφων που απαιτούνται
6
6
6
Χρόνος (σε ημέρες) που απαιτούνται
14
15
15
Κόστος σε US$  για να εισαχθεί ένα εμπορευματοκιβώτιο (container)
1,135
1,135
1135

Πρέπει να σημειωθεί  ότι πάνω από το 85% του χρόνου που απαιτείται για την εξαγωγή και εισαγωγή , αφορούν προ-τελωνειακές διαδικασίες, όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα της έκθεσης..

Στάδια Εξαγωγής 
Ημέρες
Κόστος (US$)
Χρόνος τελωνειακών διατυπώσεων και εκκαθάρισης 
1
230
Προετοιμασία Εγγράφων - δικαιολογητικών 
10
160
Χρόνος μεταφοράς στο εσωτερικό της χώρας 
2
350
Λιμενικές διατυπώσεις  και διαχείριση φορτίου στο λιμάνι
2
300
Σύνολα
15
1,040
Στάδια Εισαγωγής
Ημέρες
Κόστος (US$)
Χρόνος τελωνειακών διατυπώσεων και εκκαθάρισης 
2
265
Προετοιμασία Εγγράφων - δικαιολογητικών 
8
140
Χρόνος μεταφοράς στο εσωτερικό της χώρας 
2
350
Λιμενικές διατυπώσεις  και διαχείριση φορτίου στο λιμάνι
2
380
Σύνολα
14
1,135


Τέλος με την ίδια έκθεση η Ελλάδα κατατάσσεται στο γενικό δείκτη επιχειρηματικότητας στην 61η θέση μεταξύ 189 χωρών, ενώ αντίστοιχα πέρσι είχε την 72η και πρόπερσι την  78η θέση (μεταξύ 185 χωρών).

Μπορείτε να κατεβάσετε την έκθεση που αφορά την Ελλάδα εδώ, και τη συνολική έκθεση εδώ.
Επίσης εδώ μπορείτε να δείτε την περσινή σχετική ανάρτηση.

WCO publishes global standards on e-commerce

On  10 July 2018 , the WCO published the  Framework of Standards on Cross-Border E-Commerce   as adopted at the end of June 2018 by th...